Seat Latvija:Par SEAT:News & Events:Company:The new SEAT Tarraco FR PHEV showcar LV/LV

Jaunais SEAT Tarraco FR PHEV.

SEAT paplašina Tarraco efektivitāti un iekārojamību, ieviešot spraudņa tipa hibrīda piedziņas tehnoloģiju un sportisko FR apdari. Tarraco spraudņa tipa hibrīds ir SEAT stratēģijas demonstrācija elektrifikācijas virzienā, kas līdz 2021. gada sākumam ietvers sešus elektriskos un spraudņa tipa hibrīdus SEAT un CUPRA modeļus.

SEAT gada pirmajos septiņos mēnešos pārdeva rekordlielu transportlīdzekļu daudzumu (369 500), no kuriem 55 200 tikai jūlijā - par 7,8% vairāk nekā 2018. gadā. Tarraco veicina uzņēmuma klātbūtnes palielināšanos visā pasaulē, turklāt FR apdare un spraudņa tipa hibrīda tehnoloģija būs galvenās sastavdaļas mērķu sasniegšanā.

“Tarraco spraudņa tipa hibrīds lieliski parāda mūsu virzību uz ilgtspējīgāku mobilitāti, tomēr saglabājot dinamiku un braukšanas prieku, kas raksturīgs jebkuram SEAT. Tarraco būs viens no nedaudzajām variantiem ar spraudņa tipa hibrīda piedziņu lielajā SUV segmentā, un mēs uzskatām, ka tam ir liels potenciāls”, sacīja SEAT prezidents Luca de Meo.

Spraudņa tipa hibrīda versija: tīra efektivitāte

Izstrādāts un attīstīts SEAT telpās Martorellā, SEAT Tarraco tiek ražots Volfsburgā (Vācija), Volkswagen grupas pašā sirdī. Ieviešot spraudņa tipa hibrīdpiedziņas sistēmu, SEAT Tarraco iegūs papildu efektivitāti, kļūstot par ļoti ilgtspējīgu alternatīvu.

Kopējā jauda 245 Zs; 150 Zs benzīna motors un 116 Zs elektromotors.

Piedziņas sistēma, kas sastāv no 1.4 litru TSI 110 kW benzīna motora, 85 kW elektromotora un 13 kWh litija jonu akumulatora komplekta, nodrošina vadītājiem iespēju pielāgot vairākus braukšanas režīmus. Tarraco Plug-in hibrīds ļauj lietotājam nobraukt vairāk nekā 50 km * tīri elektriskā režīmā, samazinot izpūtēja emisijas līdz nullei, vai arī apvienot benzīna motoru un elektromotoru, lai nodrošinātu lielāku veiktspēju un sniedzamību.

Šī tehnoloģija palīdzēs SUV un SEAT uzlabot efektivitāti, nepieļaujot kompromisu dinamikā vai komfortā.

Sistēmas kopējā jauda ir 245 Zs (180kW) / 400Nm, nodrošinot spraudņa hibrīda Tarraco maksimālo ātrumu 217km/h* un spēju sasniegt 100km/h tikai 7.4 sekundēs*. Bet, kas ir svarīgi, CO2 izmešu daudzums oficiālajā WLTP testa ciklā būs mazāks par 50 g/km*.

FR apdare: Atšķirība un Sportiskums

SEAT lielākais apvidus auto ar sportisku FR apdari un spraudņa tipa hibrīda piedziņu.

FR apdares ieviešana Tarraco raksturā ieviesīs sportiskumu un paplašinās izvēli lielo SUV segmentā.

Ārējais dizains ir uzlabots ar plašākām riteņu arkām, sportisku aizmugurējo spoileri un FR specifiskiem 19-collu vieglmetāla diskiem (papildaprīkojumā pieejami arī 20-collu riteņu diski. Līdz ar šīm izmaiņām, FR dizaina priekšējā radiatora režģī lepni novietota SEAT emblēma; aizmugurē, lukturi savienoti ar LED līniju, kas izceļ FR izskatu, un viscaur krāsotas ekterjera detaļas uzsver tā dinamiku. Tarraco FR sportiskā izpausme ir arī tā nosaukums, kas veidots rokrakstā.

Jauna krāsa - Fura Grey - pasvītro izmaiņas eksterjerā un sniedz klientiem papildu iespējas, lai palīdzētu personalizēt savu transportlīdzekli vēl vairāk. Tarraco uzlabo arī drošību un praktiskumu.

Jaunās iespējas ietver piekabes novietošanas palīgsistēma, kas ievērojami atvieglo vilkšanu un samazina iespēju, ka lietotāji novietošanas laikā sastopas ar grūtībām.

Interjers ir veidots drosmīgi, ar mērķi palielināt komfortu, izmantojot SEAT jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmu, tostarp jaunu navigācijas sistēmu ar 9.2 collu ekrānu. Uzlabots arī digitalizācijas līmenis, lai nodrošinātu lielisku atsaucību un savienojamību.

Priekšā sēdošajiem tagad pieejami elektriski regulējami kausa tipa sporta sēdekļi ar atmiņas funkciju (vadītāja pusē). Kausa tipa sporta sēdekļu apdare veidota no neoprēna izskata materiāla sēdekļu sānos un ādas apdares centrālajā vidusdaļā. Visbeidzot, FR lietotājiem pieejami alumīnija pedāļi un jauna tipa sporta stūre ar FR logotipu.

Ieviešot FR apdari un modernu spraudņa tipa hibrīda piedziņu, SEAT Tarraco kļūs par vienu no sportiskākajiem un efektīvākajiem modeļiem lielajā SUV segmentā, apvienojot modernākās tehnoloģijas savienojamībai, ērtības, braukšanas palīgsistēmas un dizainu. FR apdares un PHEV versiju ražošana sāksies 2020. gadā.

SEAT Tarraco FR PHEV pasaules debiju piedzīvos šogad IAA Frankfurtes Starptautiskajā autoizstādē.

* visi SEAT Tarraco FR PHEV tehniskie dati ir provizoriski un var tikt pārskatīti. 

Piezīme: SEAT Tarraco FR PHEV, kas tiks izstādīts Frankfurtes autoizstādē, būs speciāls izstādes modelis.